Нов блог, копелета!

  • - 8 pm. Everybody out on the balconies, clapping, all together as a society. The one moment we are no longer alone.
    Преди 4 години

вторник, февруари 19, 2008

Такси по Skype

За първи път в цяла България "Миланов такси", които в Русе са най-отдавна в бизнеса, въвеждат поръчване по Скайп. Евала на хората, които са се сетили! И то от цяла България единствено в Русе - най-европейския град ;]. Така е много по-удобно и на практика е единствения възможен начин за безплатно поръчване на такси (след като русенските таксиджии премахнаха "обади се и затвори"). На официалния им сайт има Skype за връзка. По принцип навсякъде пише, че трябва да им се обадиш, ама предполагам, че и да им пишеш няма да ти откажат х). Не съм пробвал все още х)
П.П. По моя информация е единствено в България, пък ще ме извинявате ако не е така х)

3 коментара:

Анонимен каза...

Дори им предложих пълномощно, приеха ме, на скайпващ режим са... и най интересното е че за момента имаха 2 абоната, от които единия бях аз... Не е ли това причина да се чуствам горд... :)

Анонимен каза...

И аз пуснах пълномошно :) Приеха ме :) И ако искаш да ти кажа на мен ми показва, че имат само един абонат :) от тук изхождам, че аз съмпървия, въпреки, че съм си пуснал пълномошното след теб :Р

СкручЪ каза...

@ двамата: Иво също им е пратил пълномощно, и то преди двама ви ;]