Нов блог, копелета!

  • - 8 pm. Everybody out on the balconies, clapping, all together as a society. The one moment we are no longer alone.
    Преди 4 години

събота, февруари 02, 2008

Спряна разработка по скрипта и бота!!!

Тъй като не ми се занимава, изгуби ми се тръпката, пък и си имам други неща да правя, реших официално да преустановя разработката и, следователно, поддръжката по LaZzZy sCrip7 и LaZzZy Bo7 (отдавна го бях направил, ама това е официално). Старите версии ги оставям да могат да се дърпат, ама имайте предвид, че бота е с дупка в сигурността. В IRC не влизам от месеци, така че даже не знам какво е станало с #LaZzZy или с ника ми. Тези дни също така мисля във форума да махна секцията "LaZzZy нещица =)" от форума и да го местя на друг домейн (за което ще оповестя друг път), като може да го пренаредя и пооправя, ще видим дали ще ми се занимава х)
П.П. Не че някой го интересува, ама нищо х)

Няма коментари: