Нов блог, копелета!

  • - 8 pm. Everybody out on the balconies, clapping, all together as a society. The one moment we are no longer alone.
    Преди 4 години

неделя, февруари 03, 2008

ПОМОООЩ!!! ГЕЙОВЕТЕ НАПАДАТ!!!

ААаААаА!!! Кофти е да даваш грешна информация в разни сайтове за запознанства... Докато правех профила си в Космоса попълних, че съм гей. И такъв преди 1-2 дена някакъв ми праща rq. Аз му пращам ЛС, че няма да го приема, защото не го познавам (първо на български, после на английски). Тъй като настояваше си казах "Какво пък толкова" и го питах откъде е, с мисълта когато отида някога в града му да си изпрося бира. Той ме пита дали може да ми се вярва, на което аз му отвърнах, като го успокоих, че няма да го изнасилвам. В този момент ми хрумна да го проверя дали е гей, тъй като беше 2.02 (вчера). Е, предполагам, че сте се досетили - гей беше. И аз такъв го успокоявам, че няма да го изнасиля... Бая ме стресира.
П.П. Сънен съм още, дано да сте ме разбрали
П.П.2 Не че е хубаво да си даваш адреси и т.н.

Няма коментари: