Нов блог, копелета!

  • - 8 pm. Everybody out on the balconies, clapping, all together as a society. The one moment we are no longer alone.
    Преди 4 години

сряда, февруари 13, 2008

Утре е велик ден!

Утре е 14.2 - Трифон Зарезан! Лягам си по-рано да имам силички х). Мисля още по пътя към даскало да се почна с водка х). Иначе ми се искаше да взема на даскало малко домашно винце, аз съм го правил, превъзходно е, обаче запасите ми намаляха застрашително и ще карам без тази екстра х). Вечерта не съм решил къде ще съм, пък ще видим. Поне имам покани :Р
Надявам се този да мога да го празнувам. Преди все нещо се е случвало. На миналия ми откраднаха GSM-а вечерта и прекарах празника във 2ро РПУ х)
Приятно прекарване на всички, независимо дали ще празнуват с чаши или с презервативи! х)

Няма коментари: