Нов блог, копелета!

  • - 8 pm. Everybody out on the balconies, clapping, all together as a society. The one moment we are no longer alone.
    Преди 4 години

събота, юни 14, 2008

Трябваше ми куче, защото обичам да смъркам кокаин...

Не е честно... И на Лора, и на Рея, и на Ани комбинациите са по-интересни...
Ето ви го и вие да се забавлявате :р
Преведено

Избери месеца (#) през който си роден(а)
1 (Януари) - Шамаросах
2 (Февруари) - Избягах гол(а) с
3 (Март) - Прободох
4 (Април) - Убих
5 (Май) - Ограбих
6 (Юни)- Пуших с
7 (Юли) - Бягах гол(а) от кръста нагоре с
8 (Август)- Изчуках
9 (Септември) - Трябваше ми
10 (Октомври)- Целунах
11 (Ноември) - Застрелях
12 (Декември) - Прегърнах

Избери деня, в който си роден(а)
01- Елмо,
02- пастел,
03 -клошар,
04 - рок звезда,
05 - Барни динозавъра,
06 - парцал,
07 - Paris Hilton,
08 - секси мъж,
09 - купа зърнена закуска,
10 - гангстер,
11 - любовника ми,
12 - четка за зъби,
13 - бисквитеното чудовище,
14 - пияница,
15 - бившия/бившата ми,
16 - наркоман,
17 - човека, по когото си падам,
18 - мацка,
19 - приятеля ми,
20 - чаша мляко,
21 - котенце,
22 - гаджето ми,
23 - любовника ми,
24 - телетъби,
25 - презерватив,
26 - бившата ми приятелка,
27 - куче,
28 - торба с трева,
29 - великденско яйце,
30 - лесбийка,
31 - това момиче,



Цвета на тениската, която носиш в момента

Бяла - защото този нехранимайко ми открадна такото
Черна - защото обичам марихуана
Розова - защото имам СУПЕР ЯКИ гърди
Червена - заради приятеля ми
Кафява - защото обичам да смъркам кокаин
На точки - защото мразя живота си
Лилава - защото съм гей
Сива - защото съм секси така
Зелена - защото още го/я обичам
Оранжева - защото съм малоумен
Тюркоазена - защото имам юфка в носа ми
Синя - защото аз съм най-яката кучка
Шарена - защото съм шибан водолаз
Нямам - защото имам убийствени плочки
Друго - защото пуша крек

ИМАШ САМО 3 МИНУТИ И 69 СЕКУНДИ ЗА ДА РЕПОУСТНЕШ ТОВА ИЛИ КАКВИТО И ДА СА БИЛИ РЕЗУЛТАТИТЕ ТИ ЩЕ ИМАШ ЛОШИ ВРЪЗКИ ИЛИ НИКАКВИ ВРЪЗКИ, КОИТО ДА НАПРАВЯТ ЖИВОТЪТ ТИ ЗАБАВЕН!
Така че репоуствай... кучко

П.П. Разпространява се като бюлетина в Космоса х)
П.П.2 Отдавна не съм поуствал нищо. Ужким наблягам на форума, ноо... Ще видя, тези дни може да поустна нещо смислено х)

Няма коментари: