Нов блог, копелета!

  • - 8 pm. Everybody out on the balconies, clapping, all together as a society. The one moment we are no longer alone.
    Преди 4 години

сряда, юни 18, 2008

Промоция! За 1 ден - нови MySpace и Firefox

Е, днес се случиха 2 неща, за които се говореше отдавна х). Космосът най-накрая си промени леко дизайна х). Не е нищо драстично, нито нещо объркващо, ама така е супер по-яко. По-удобно и по-изчистено. Идеално х)
Другото е излизането на Firefox 3. Последното драстично обновление е било втората версия, която пък е 2006 г. От Огнената лисица обаче нещо не съм толкова доволен, колкото очаквах да съм... Отначало много ми се понрави, че автоматично провери несъвместимите ми аддони дали имат нова версия, което е супер х). Нооо открих, че не е наследило настройките на двойката (както направи бетата), а е с настройките от бетата или поне така предполагам, тъй като бях с тези отметки отдавна (което означава, че може да не влизам на някое друго място. Не съм аз виновен, сърдете се на Лисицата х). Просто ми напомнете. Връщам се към темата -> ), което ще ми създаде известни проблеми. Друго нещо, което не харесах, е че като че ли се оправя по-бавно със страниците... В смисъл като ги скролвам не се скролват гладко, леко бавно превключва м/у табовете, бавно ги зарежда и т.н. Не знам, може да е от Fasterfox-а, ей сега ще го погледна. Иначе не съм проверявал колко е тежък, но вярвам на статистиките (просто не ми се занимава). Иии току-що открих, че под Линукс клавишните комбинации нямат проблеми с кирилицата, което е много хубаво ^-^. От всичките нововъведения (не че съм успял да ги разгледам) ми хареса, че при посещаваните страници (докато пишеш в address bar-а) излиза и заглавието на самата страница х). По-добре направо я пробвайте. 'Фанете Лисицата! Таман ще помогнете за рекорда х)

[Промяна минутка по-късно]Да... По-бързата лисица нещо не се понася с третата Огнена лисица х)[/Край на промяната]

[Промяна час-два по-късно]
Ай сиктир... И Wine 1.0[/Край на промяната, глупостите надолу са ми от първоначалната публикация]


П.П. Тъй-тъй съм писал - да кажа. Генов вече има нов блог х). Не че ми харесват много-много публикациите му (разминаване на гледната точка), но да го рекламирам все пак :р. Също така намерих блога на Дидо, който, м/у другото, беше описан при линковете ми рекордно дълго:
Едно жълто куче, което явно се мисли за изгубена риба, и блога му е хоустнат на сайт на синьо... същество х)
Секцията с линковете вляво със шибаняците, които чета, е обновена с тези двамата сладури х)
Ем... Толкова. Канех се да пускам 1 публикация (стил "Размисли feat. Страсти"), но и тази нещо не ми харесва. Напоследък ми е някакво апатично и лошото е, че си нямам на представа защо. Просто ми е писнало от супер много неща

2 коментара:

Анонимен каза...

ама иначе нищо ти нямаше...
мен няма да се опитваш да ме лъжеш! =D

СкручЪ каза...

А?...