Нов блог, копелета!

  • - 8 pm. Everybody out on the balconies, clapping, all together as a society. The one moment we are no longer alone.
    Преди 4 години

вторник, май 06, 2008

R.I.P., 11.5!

М/у другото, отказах се от първия си форум - форумът на Networx-BG, известен също така като 11.5 (локалния му адрес). Тъй като ми се спи, пък утре трябва да ставам рано, ще копирам последните ми 2 мнения.
Това е в тема, където отново всеки се заяждаше с всеки

Да... Тъкмо се зачетох из темата (дадена ми от Вики като линк), мислейки си "Ебах ти лайнoто стана, всички се чудят с кого да се заядат, заприлича на игровия портал, аз се отказвам", когато прочетох мнението на Викито х)
Еми... Толкова и от мен х). Някой ако му притрябвам - форума ми го има в профила, Скайп няма да си давам, профилът в Космосът ми е с потребителско име skru4, макар да ме съмнява да съм нужен някому или да му долипсвам х)
П.П. Поздрави с подписа ми х). Първото изречение е породено и от голяма част от потребителите

А това преди малко
Извинявам се, че се отмятам от думите си, ама не се сдържам! По принцип не го правя, ама сега причината за това е новината за изтриването на подписа ми. Какво заяждане и пораждане на напрежение, бе, дечко?! А на Красьо и Миро защо не си изтрил подписите? Защото те са зад теб и не са против теб, нали? Ти като повтаряше какво не били свършили модераторите и администраторите заяждане и пораждане на напрежение ли беше? Или ако си ти - може. Ти си геймър, ти можеш да правиш всичко. Е, извинявай, че не ти понася истината. Не е ли истина, че преди твърдеше, че за нищо не би станал админ, но като ти дадоха права - стана? Или точно този момент не го пазиш на скрийншот?
Това просто ще стане поредното убежище на един човек (ще се сетите), където всеки, който не споделя неговото мнение, бива баннат и остават само протежетата му. Та... В този ред на мисли: има ли някой баннат, който да не е против теб? И останалите на какво основание са баннати? Затова, че са изказвали мнение за теб, различно от това на майка ти и на фенчетата ти ли? Не ти ли стига портала, бе?
Че и правилата не спазва нашият... Имам новина за теб - това мнение не нарушава нито едно от правилата на форума (нон-стоп ги сверявам), макар че сигурно ще ги смениш. Нито подписа ми. Няма на какво основание да ме баннеш. Освен на лична основа. Виж, ако изтриеш мнението мнението ми, твърдейки, че нарушава точка втора, пак ще сбъркаш, защото това не е междуличностен въпрос. Това е въпрос на форума. Проблем на форума. Проблем с това, че си некадърен админ (не е клевета, просто доказал се факт). Некадърен си защото не можеш да работиш с хора. Макар че си хитър, признавам го. Ако има неудобна тема просто я оставяш да се превърне в караница (нещо, което винаги става благодарение на няколко души, всеки от които обвинява другите) и я затваряш с извинението, че се е отклонила от първоначалната идея. Ако не стане - просто я пренебрегваш. Правиш неща, в които обвиняваш други хора. И не правиш неща, за които претендираш
Пф... Не знам и аз какво се занимавам... 4 часà е, трябва след по-малко от 5 чàса да ставам, имам си неща в истинския живот (непознат израз?), пък аз се занимавам с глупости... В момента Лора спи (предполагам), Вики спи (със сигурност), пък аз седя, блещя се пред компютъра и се ядосвам заради хора, които даже не заслужават да се сещам за тях. Надявам се чак когато форума се оправи (ако е възможно) да вляза отново, макар че не обещавам
П.П. Това, което съм писал в мнението ми, не са клевети, тъй като те са доказали се неща, станали обществена тайна (или не дотам тайна), споделяни от голяма част от потребителите на 11.5. Ако това мнение или подписът ми бъдат изтрити този форум, както и цялата фирма (защото е оставила форума в такива ръце), ще ми паднат в очите наистина много
П.П.2 Това мнение си е точно за Hall Of Shame, тъй като си се отметнах от решението :/
П.П.3 Някой ако подхване Anti-Revolution да ми съобщи, моля ви х)
П.П.4 Новата администрация и компания, знаете ли кое е най-срамното за вас? Че все пак не успяхте да се справите с всичките заяждания, с лай.ата, които част от потребителите хвърлят един по друг х). На този форум му трябва строг и справедлив човек, но със сърце, който да има желание да се занимава. Честно казано надали ще се намери такъв будала х)
П.П.5 Иска ми се да оставя още хиляди послеписи, но няма поради ред причини, само искам да кажа, че оправянето на форума няма да стане само с мърморене относно администрацията/модерацията. Аз постъпих срамно и се отказах (нещо, което отдавна ми се въртеше в главата). Просто твърде много ми се насъбраха нещата на главата и реших, че не ми се занимава с този форум. По принцип не съм човек, който се отказва, така че като нищо ще се върна след време, само да изгладя живота си. Засега чао от мен. В началото наистина ми беше приятно (това май е първия ми форум, м/у другото), въпросът е, че после потребителите изкараха нещата извън контрол, а после някои хора довършиха всичко. Тъй де... Да не се отплесвам отново х)

Ако искате подробности - пишете х). Утре може да оставя някои, които не съм написал в мнението си
Лека нощ х)