Нов блог, копелета!

  • - 8 pm. Everybody out on the balconies, clapping, all together as a society. The one moment we are no longer alone.
    Преди 4 години

вторник, май 06, 2008

Доброволци-дупедавци

В много интересно общество живеем. Хора, които нямат собствено мнение и морал/съвест, хора, които си дават гъза за потупване по рамото, се издигат в обществото и в живота. Разни фешънчета получават хубавите момичета, те получават хубавите места и т.н. Това е ебах ти простотията... Едно, че е супер глупаво да променяш себе си, да почнеш сляпо да имитираш другите само и само да получиш прегръдка от някаква курва или някой пикльо като теб да те потупа по рамото и да ти кажа "Браво, ти си голям пич!" и ти да се имаш за Господ вече. Кажете ми може ли (например) човек, който до вчера е слушал рап, от днес да е фешън и то точно снощи като е сменил компанията, като новата му е от фешъни и се води по-гъзарска? Е това ако не е ебах ти путкенството, не знам как да го нарека. И особено да тръгне да заебава хората от старата компания, след като са се доказали, че има ли нещо ще бъдат до него. Ама неее, той е гъзе, тези, които го критикуват и не харесват новото му Аз, защото прозира и е оцапано, стават ебах ти хейтърите, те го хранят защото му завиждат и тайно искат да са като него. Смърт! Изгорете ги с камъни!
Момчета и момичета, хайде стига глупости, а? Някой като ви види голи и после ви каже, че сте готини прави ли ви божества? А майка ви, която до вчера ви е поддържала, ако ви критикува за това прави ли я кучка? Кучките сте вие. Независимо от пола. Независимо от облеклото и стила на музиката или компанията. Кучки сте. После този, който вие е видял голи, ще ви наебе и ще ви остави ей така, докато майката ще се върне при вас... Ако не сте я отблъснали напълно. Нещо подобно е положението, с тази разлика, че в реалността даже няма и ебане да спечелите (не винаги*). Осъзнайте се малко
А я ми кажете друго, какво е толкова симпатичното на тези същества? Това, че не се чувствате самотно така? Или това, че не ви казват неприятните неща, които мислят за вас? Или че не мислят неприятни неща за вас докато ги ебете в гъза и същевременно се давате да ви ебат вас? Лошото е, че не можете да се осъзнаете. След тази публикация ще ме приемете или за ебах ти загубеняка, или за лъжец. А аз съм прав. Познавам ви, копелета, не можете да се скриете. Можете да се скриете зад фалшиви маски, но маските се разпознават, пък ако се намери някои с повече желание и нерви могат и да се свалят. Въпросът е, че ще е голям труд, защото повечето от вас са такива, пък имате навика да се сдружавате с/у неприятните хора, макар че бихте оставили този до себе си. Така че ако тръгна трябва или да бъда обречен на провал от вас, или да почна да ви нахъсвам 1 с/у друг, защото друга стратегия аз не виждам. Там е работата, че не искам. Аз имам някакъв останал морал, който постепенно си го възвръщам. Аз не бих предал някой от вас, макар да ви ненавиждам. Аз не съм като вас.


Ебах го в мамата, не ми се пише повече


П.П. Аз не завиждам. Просто съм против този абсурд. Не искам да съм като вас. Не, благодаря. По-добре на задните места, но с чиста съвест, душа и сърце (доколкото съм успял да ги запазя). И по-добре сам срещу всички, но аз, верен на себе си и защото аз така съм решил

Няма коментари: