Нов блог, копелета!

  • - 8 pm. Everybody out on the balconies, clapping, all together as a society. The one moment we are no longer alone.
    Преди 4 години

петък, май 09, 2008

ЧРД ту ми? х)

Рецепта за забавление. Нужни съставки:
1. Skype
2. Десетина-двайсе тъпанара, които не знаят кога ти е рождения ден

Искам да благодаря на всички, честитили ми рождения ден на 7, 8 и 9.05 х). Второ да кажа, че рождения ми ден е на 27.09 х). Просто последните няколко дена ми беше твърде скучно и си сменях рождената дата в Скайп х). Хич да не е си беше забавно х). Всеки ден се намираше кой да ми честити
По-интересното е, че хора, които познавам от години и са били на (почти) всички рождени дни оттогава пак ми честитиха. Как и да е, здраве да е, поне ми се разсеях малко х)
Честито на печелившите :р

1 коментар:

Анонимен каза...

за пръв път се гордея, че не съм печеливша, хахаххах xDD