Нов блог, копелета!

  • - 8 pm. Everybody out on the balconies, clapping, all together as a society. The one moment we are no longer alone.
    Преди 4 години

неделя, март 30, 2008

urBANbg и градивна критика?! - Сагата продължава...

Днес получих достъп до форума на urBANbg (бана беше еднодневен) и, нали обичам свободата на словото, веднага пуснах отговор в същата тема, заради която получих бан х)

Така... Въпреки еднодневния бан, който получих, аз ще се пробвам отново да изразя свободно мнение, като след това се изнасям от този форум и повече няма да ме видите сигурно (пък тогава ми слагай колко си искаш банове х) )
1. Хоустинг на bulboard. URBANBG си е на собствен хоустинг, не знам какъв ви е проблема да го сложите там, вместо да се излагате с това. Че пък и точно bulboard.
2. Не мога 1 шибан аватар да сложа (повтарям: шибан; в правилата не пише, че не мога да използвам думи като 'шибан', а аз нито обиждам, нито отправям 'личностна нападка' :twisted: ). 6кб е унизително малко. Виж, ако беше на друг хоустинг, щеше да е повече х)
3. Правописни, пунктуационни и т.н. грешки. Админе, виж това, надявам се да ти помогне х)
4. Очевидна липса на опит при администрирането на форум, но пък за сметка очевидно самочувствие за наличие на умения (Админе, направо ми направи перманентен бана, така ще станеш по-истински мъж х) )
5. Липса на достатъчно информация във форума, явно с надеждата потребителите да я сложат.
6. Доскорошна липса на правила, а сегашните правила са непълни и на бас, че са копирани от друго място х)
7. Банване заради градивна критика х)
Алоха! х)
П.П. Не смятам, че съм нарушил някое правило от тези, които са в момента х)
П.П.2 Кратка справка в Гугльо относно точка 6
П.П.3 Не, не съм (поправка: бях) хейтър, просто градивна критика х)

Ето ви началото, средата, а това е края (да се надяваме х) )

Няма коментари: