Нов блог, копелета!

  • - 8 pm. Everybody out on the balconies, clapping, all together as a society. The one moment we are no longer alone.
    Преди 4 години

понеделник, декември 17, 2007

Пре-Коледата завършена

Не ми се искаше да го обявявам на този етап, обаче явно няма да се занимавам още. Приключих с коледната украса. Каквото станало - станало х). Искаше ми се още неща да направя, ама нито имам желание (покрай кучето), нито имам време, нито пък ресурси х). Ето малко снимки да добиете представа какво е станало х)
В хола полилея:


Елхичката:


Това трябва да е дядо Коледа барабар с елените х). Искаше ми се да направя отдолу къщички и т.н., обаче ми свърши спрея, пък както е тръгнало няма да купувам нов х)


На вратата в хола. Това е една от гордостите ми като идеи Happy (идеята ми дойде от Exit 2Pac, Enter Makaveli, ама здраве да е х) ). На вратата на хола е, така че като влезеш това е първото нещо, което виждаш х)


На полилея в кухнята:


В даскало:


На задната стена на класната стая (преди там имаше Ракиши х) ):


На вратата в даскало:


Ехла No1 в даскало:


Елха No2 в даскало:


Има и още, ама те не са толкова юбави х). Приятно изкарване на празниците на всички х)
П.П. Чувствам се като в приказка с този сняг наоколо. От години не се бях чувствал така Happy

3 коментара:

Мила Цанкова каза...

да ти имам ентусиазма, честно :)

krassyo каза...

Добро :)

СкручЪ каза...

Разкарах я вече х)