Нов блог, копелета!

  • - 8 pm. Everybody out on the balconies, clapping, all together as a society. The one moment we are no longer alone.
    Преди 4 години

четвъртък, декември 06, 2007

Ти вярваш ли? a.k.a. Може ли математиката да чете мисли? х)

Днес моите съученици попаднаха на 1 сайт, отдавна забравен от мен х). Линкът, на когото те попаднаха, е този, обаче всички действат по 1 начин х). Такааа... Да отворим сайта х). Ето ги моите знаци, да не кажете, че нещо ви лъжа х). Тъй... Да се залавяме за работа. Следвайте указанията ми стъпка по стъпка, недейте да бързате като някои хора, че няма да се получи х). Избирам 1 число на харабията. 83. По формулата от сайта 83-(8+3)=72. Поглеждаме 72. При мен е S. НЕ НАТИСКАМЕ ЧЕРНОТО!!! Вземаме друго число. 54. 54-(5+4)=45. 45 на моята таблица е S. Трето число - 11. 11-(1+1)=9. 9 е S. Един и същ знак се получава, забелязвате ли? х). Добре, намислете си вие число (да не кажете, че аз нещо манипулирам), сметнете го и ще видите, че пак се получава същият знак х). Пробвайте и да сметнете някое число така, че да не се получи същия знак. Не става х). Натиснете сега на голямото черно. При мен се получи S (не ми се качва скрийн). И при вас се е получи въпросния знак, който ви се мотаеше през цялото време, нали? х)
Това е чиста математика х). Когато от произволно двуцифрено число се извадят 2те му съставни числа (например от 12 да се извадят 1 и 2) могат да се получат ограничен брой числа х). На въпросните числа пичовете от сайта слагат същия знак, който е на черното х)
Надявам се да сте го разбрали, че леко ми се спи х). Ако ли не - питайте. Най-добре на ЛС във форума ми, че не знам кога ще го видя ако е като коментар тук х)
П.П. Защо я няма госпожата по математика да го види това

Edit 18.12.2007: Смених линка, защото на стария изкарваше Error 404. Принципът е същият, даже е възможно да са Copy+Paste кодовете на страниците x). Надявам се да не ме обвините в манипулиране на експеримента х)

Няма коментари: