Нов блог, копелета!

  • - 8 pm. Everybody out on the balconies, clapping, all together as a society. The one moment we are no longer alone.
    Преди 4 години

четвъртък, ноември 22, 2007

Yes, I'm Alive?

Вчера се разрових за клипчета дали 2Pac е жив. Ето най-впечатляващите:



Това е доста нашумяло, макар че мен ако питате си е чиста разработка на военните х). Такива забелязват камерата, показват W и т.н., по някое време се усещат, че не бива така и викат "Hide tha camera". Как ли пък не х). Да не говорим, че ако бяха хванали оператора (а те евентуално биха направили всичко възможно) после щяхме да гледаме снимки на дебело черво ;]





Основната забележка в това е, че 2003 е минала х)
П.П. Малко гадно са направени твърде бързи надписите х)


Tова вече не знам как да го коментирам х). Пробвах това с обръщането - наистина става Shocked 3





Това горното вече едва-едва се чува


Малко гадно се чува, ама пак се разбира х)



Естествено горните могат да бъдат съвпадения ;]



Само още 1 нещо да добавя: не ми е ясно как посред Лас Вегас няма да има свидетели х) (или поне аз така знам х) )


Ми... Като изключим, че свършва с разработката на военните нямам друго да кажа х) (вчера го гледах, днес не ми се занимава да го преглеждам пак, може да съм изпуснал нещо х) )
Знаете ли обаче какво друго интересно намерих?.. Дръпнете си Black Haze и сравнете стила и гласа му с този на Pac... Много близки са, като този на Black Haze е по-модерен. Няма негови снимки, нито клипове. Обаче пък Black Haze се отнася пренебрежително с жените, докато Рас ги уважава.

Независимо дали физически е жив или мъртъв, Tupac Amaru Shakur ще остане жив завинаги в сърцата ни!

Edit 29.11.2007: Сестра ми намери това



"If you see me I'll be back"

Няма коментари: