Нов блог, копелета!

  • - 8 pm. Everybody out on the balconies, clapping, all together as a society. The one moment we are no longer alone.
    Преди 4 години

четвъртък, ноември 29, 2007

Hit me, baby, one more time?

OMFG...




Познавате ли това секси девойче? Нека ви я покажа каква беше преди да почне да пропада.



Дааа, точно така, кака ви Бритни х) (нищо, че сега мяза на баба, още си е кака). Спомням си едно време как тя ми беше като идеал за чистота, спорехме коя е по-добра - Бритни или Кристина, а сега Бритни мяза на хипопотам... Какво стана с това момиче? Защо изпадна в такава криза и стана шибана наркоманка и алкохоличка? Някои обвиняват пича, който се й беше съпруг (първият). Знаете ли аз какво мисля? Че си е помислила, че твърде много време е добричка и решила да стане готина, да се поотпусне, искала е да поживее, като се е престарала. Вижте, ако просто беше усетила кога да спре, сега щеше да е на върха на славата си вместо да изглежда посещава разни клиники.
Не знам дали сте гледали клипа на новия "хит" на Бритнито Gimme More, обаче на мен ми направи силно впечатление. Някои хора го класифицират като секси и впечатляващ. Да, впечатляващ е, но защото наблюдаваме една паднала звезда, която се мъчи да се върне към славата с евтин клип и опити да изглежда секси х). Не знам за вас, ама на мен ми става гадно. Баба ми изглежда по-добре. Да не говорим, че този имидж на лошо момиче само я закопава все повече и повече. Ще видим след няколко години дали няма да се самоубие х)