Нов блог, копелета!

  • - 8 pm. Everybody out on the balconies, clapping, all together as a society. The one moment we are no longer alone.
    Преди 4 години

вторник, януари 08, 2008

Нов MySpace layout

Тъй като отдавна не бях писал (ще ме извинявате за което, ама само проблеми с техниките, 2рия хард, дето е с Линукса, нещо се прецака, не съм го оправял, и т.н.), реших да драсна нещо х). Най-подходящо ми се стори да ви се похваля за новия ми layout в Космоса ми. Много ме кефи, не знам направо х)

Тоя пич май е от някаква анимацийка, ама не знам х). Питах Гугльо, за Girr нищо такова не ми отговори х)
Ето и About Me секцията

Така... Смених си layout-а, предполагам, че трябва и инфото си да сменя х). Да напиша нещо за себе си - нещо хубаво, иначе минавам в категория "emo", пък никой не харесва иймотата,, но не твърде много, защото никой пък не харесва много надутите х). Евентуално трябва да избера дали ви "LuFkAm Si4kItE {{{}}}" или пък съм най-големият метъл и "сички ще умреет!!!". Също така на момчетата подхожда да са "GeNkStA i SuPeR lUd :D :D :D". По-добре, че ако бях момиче трябваше да съм "VIP Ku4kA oT kLaSa", пък не ми се лае х). А това ми беше задължителната шега. Едно от условията съм го нарушил отдавна - да си правя фотосесии у нас и да избирам м/у хилядите 1 снимка, на която да изглеждам по-красив отколкото съм в действителност или пък където съм поразсъблечен и ми се виждат мускулчетата, с които съм много горд, защото (би трябвало да) ходя на фитнес, защото така правят гъзарите => и аз трябва така. Също така съм голям загубеняк, защото не се сдухвам като седя сам и често го предпочитам и защото като дойда и си отида, както и по време на престоя ми, не настоявам да получа цялото внимание х)
Осъзнах, че явно трябва да си сменя и музиката, защото явно нито съм раперче, тъй като (тук трябваше да седи името на един изпълнител, чието име означава половин долар, обаче заради честта и самочувствието на някои индивиди няма да го пиша, даже няма да го намеквам х) ) е най-великия, пък аз не го харесвам => аз от рап не разбирам (слушам някакви гадни олдскулчета и тук-таме някоя нова south, която може да ме направи човек). Не съм поклонник на Хитлер и не искам всички да умрат => не съм и метъл. House-а не ми понася много => не съм хаусче, пък техно маниаците не са толкова на почит х). Чалга (като изключим истинската чалга, класики тип Тодор Колев, Тутурутка и т.н.) не слушам, което означава, че не мога да се причисля към най-големите гъзари х)
Какъв е изводът? Че аз съм едно голямо лайно х)

На Interests съм сложил "Всестранни х)". Music:
Ми... То аз горе писах малко, само че не съм казал какво точно харесвам. Към момента най-слушам West Coast (Gangsta) rap, Dirty South rap и hardstyle. Преди слушах много повече метъл, но вече почти не х). Още си ме кефят Godsmack, обаче не толкова. Тук-таме има някоя поп/R&B песен, която да ми хареса, ама не са много х). House-ът не ме къдри нещо. Hard House и Elektro House стават за нещо, обаче тях не ги слушат толкова хора х)
Любимата ми песен към момента е 2Pac - Thugz Mansion, особено Acoustic Remix-а с Nas. Много луда песен, няма друга песен, която да ме успокоява така. Чуйте я, струва си ;]


На Movies:
Комедийки разни, тук-таме някой horror... Французите правят много добри филми!... Също и българите, обаче старите български филми х). Харесвам и филмите с Woody Allen х)
А, да, не харесвам чисти екшъни, филми с лъскава опаковка, но без съдържание х)

На Television - "Като цяло не гледам х)". Books:
Деба, още не съм си купил последния Хари Потър. Днес (от 9.01.2008 е инфото х) ) имаме тест по литература и трябваше да препрочета "Под игото", а аз се успах. Ще карам на стари спомени. Иначе трябва да прочета и "Гордост и предразсъдъци" по английска литература. Иначе в момента чета книгата, правена по поредицата по bTV за българите х)

По литература на теста цъкнах от всяка буква по 1 път, само "А"-то 2 пъти, че ми е по-симпатично х). Чел съм "Под игото", обаче не го помня. Г-жата каза, че "Чичовци"-те трябва да се четат, и тях съм ги чел, ама нищо не си спомням, гениално просто х). Тъй де, отплеснах се х). На Heroes писах "Де'а знам"
Ще видим докога ще издържа с този layout x). Поне чете кирилица това, не е като старото х)
П.П. Щях да забравя: За много години!!!

Няма коментари: