Нов блог, копелета!

  • - 8 pm. Everybody out on the balconies, clapping, all together as a society. The one moment we are no longer alone.
    Преди 4 години

четвъртък, януари 10, 2008

Поредното проучване, намерено от Моница х)

Name:Калоян, викат ми СКруч х)
Birthdate:27.09.1990
Birthplace:Русе
Current Location:Русе
Eye Color:Кафеви
Hair Color:Черна
Height:Де'а знам... Около 170-180 съм
Weight:Около 60-70 предполагам. Не знам х)
Piercings:М... Не. И скоро не мисля да си правя х)
Tatoos:Не х)
Boyfriend/Girlfriend:Дами, нападайте, докато съм още топъл ;]
Overused Phraze:В момента мисля, че нямам х). Иначе преди беше класиката в жанра "Малшанс" х)
FAVORITES
Food:Вафли Ная!!! ...И пилешки шишчета, макар отдавна да не съм ял х)
Candy:Вафли Ная!!!
Number:6
Color:Черно и светло зелено, като в Матрицата х)
Animal:Куче
Drink:Уиски
Alcohol Drink:А, ма то горното безалкохолно ли трябваше да е? х)
Bagel:WTF?!
Letter:Предполагам, че би трябвало да е К х)
Body Part on Opposite sex:Да се направим, че не съм забелязал този въпрос х)
This or That
Pepsi or Coke:Pepsi
McDonalds or BurgerKing:В BurgerKing не съм бил, т'ка че - McDonalds
Strawberry or Watermelon:Любеница х)
Hot tea or Ice tea:Горещ
Chocolate or VanillaВанилия, макар че не ме бърка толкова х)
Hot Chocolate or Coffee:Кафе
Kiss or Hug:Прегръдка
Dog or Cat:Куче
Rap or Punk:Рап х)
Summer or Winter:Лято
Scary Movies or Funny Movies:Забавни
Love or Money:Любов
YOUR...
Bedtime:Некъде из времето х)
Most Missed Memory:Това какво трябва да означава? Най-скъп спомен? Айде да ме питаш некое друго въпросче
Best phyiscal feature:Имаш печатна грешка ;]. Ми... Де'а знам
First Thought Waking Up:Както през последните десетина дни - "Мамка му, успах се"
Goal for this year:Да доживея 2009
Best Friends:Болна темичка ми е, да минем на следващата х)
Weakness:Бол х)
Fears:Бъзе ме е от високото х)
Heritage:Пас
Longest relationship:1 месец без 1 ден (да... няма нужда да ми го казвате, аз си го знам)
HAVE YOU...
Ever Drank:Да ти имам въпроса...
Ever Smoked:Всякакви гадории х)
Pot:Ще се досетите от горния въпрос х)
Ever been Drunk:Кой бе?! х)
Ever been beaten up:Не, ама и аз избягвам да се бия х)
Ever beaten someone up:Не бих го нарекъл така, защото се спирам преди някакви произшествия х)
Ever Shoplifted:Да
Ever Skinny Dipped:На шега само
Ever Kissed Opposite sex:Да
Been Dumped Lately:Не
IN A GUY/GIRL
Favorite Eye Color:Кафяв. Сините също са хубави, обаче са ми малко странни и ми действат разсейващо х)
Favorite Hair Color:Нямам такъв
Short or Long:Мисля, че това е въпрос само за момичетата х)
Height:Да не е по-висока от мен, че ми е кофти такова х)
Style:Само да не е от ония фешън чалга пикли
Looks or Personality:И двете, но по-скоро бих предпочел с personality, но без по-особен looks, отколкото обратното
Hot or CuteЦуте
Drugs and Alcohol:От време на време х)
Muscular or Really Skinny:Малко кофти ще бъде ако е мускулеста х)
RANDOMS
Number of Regrets in the Past:Малко
What country do you want to Visit:Замунда
How do you want to Die:Де'а знам...
Been to the Mall Lately:Не х)
Do you like Thunderstorms:Да
Get along with your Parents:М... Не се бием, ама не се и любим х)
Health Freak:Твърде нье
Do you think your Attractive:Ти съмняваш ли се? х). Иначе честно казано - не х)
Believe in Yourself:Не съм някакъв самонадеян, ама не съм и emo-style
Want to go to College:Предполагам
Do you Smoke:Да
Do you Drink:Да
Shower Daily:Напоследък е почти х)
Been in Love:Следващият въпрос, моля
Do you Sing:Имам забрана х)
Want to get Married:Когато му дойде времето
Do you want Children:Ъхъм х)
Have your future kids names planned out:Е па рано ми е да мисля за това х)
Age you wanna lose your Virginity:Да се направим, че просто не съм видял този въпрос х)
Hate anyone:Никого х)

CREATE YOUR OWN! - or - GET PAID TO TAKE SURVEYS!

1 коментар:

Анонимен каза...

hey!mn mi haresaha otgovorite ti:P mn se smqh na nqkoi i 4estno kazano nauchih nqkoi novi neshta za teb(za koeto se radvam).leka nosht,do utre